برترین وب سایت علمی,خانواده و ...

javahermarket

فکر نکنید که اگر ورزش کنید لاغرتر می‌شوید خیر ورزش سبب شادابی و نشاط می‌شود و شما اندام مناسبی خواهید داشت...

3600 کالری
دستور‌های کلی:
1- کوشش کنید همیشه وقت صبحانه، نهار و شام تقریباً ثابت بماند.
2- هرگز یک وعده غذا را فراموش نکنید.
3- حداقل روزی 8 لیوان آب بنوشید. (حداقل نیم ساعت قبل از هر وعده غذا یک لیوان)
4- سه عدد بیسکویت یا یک شیرینی متوسط به ‌دلخواه
5- تنقلات مثل 10عدد بادام یا پسته در روز
6- در هفته سه عدد تخم مرغ میل نمائید.
صبحانه:4 کف دست نان سنگک یا5 کف دست نان تافتون یا12 کف دست لواش (کف دست بدون احتساب انگشتان است)

افزایش وزن با رژیم درمانی تا 20 کیلو

 

 

(عضویت یادتون نره)

*برای همایت از ما فقط کافی روی بنر زیر کیلیک کنید*

 



javahermarket

ادامه مطلب...

تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط صابر

  با همه‌گیری و افزایش روزافزون چاقی در کشورهای  دنیا، بیشتر تلاش متخصصان و حتی دولت ها بر ارایه راهکارهایی متمرکز شده که بتواند این مشکل را کنترل کند. اما لاغربودن برای عده‌ای از مردم از همین اهمیت برخوردار است؛ کسانی که می‌خواهند وزن خود را اضافه کنند اما به هیچ روشی موفق به انجام این کار نشده‌اند.

برای افزایش وزن و فرار از لاغری چه کنیم

 

بقیه در ادامه ی مطلب...

 

(عضویت یادتون نره)

*برای همایت از ما فقط کافی روی بنر زیر کیلیک کنید*



javahermarket

ادامه مطلب...

تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط صابر

سلامت نیوز :تعجب نکنید واقعا می توانید ظرف 6 هفته چربی های شکمتان را آب کنید به شرط آنکه مطالب ذکر شده در زیر را کاملا مطالعه کرده و مو به مو رعایت کنید. پس اگر به سلامتی بدن و زیبایی آن اهمیت می دهید این مطلب را بخوانید تصمیم جدی بگیرید و از همین فردا شروع کنید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

در بیشتر آقایان و خانم هایی که مشکل چربی شکم دارند، یک باور غلط مشترک وجود دارد و آن باور این است که فکر می کنند برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو، باید حرکات ورزشی مربوط به این نواحی را انجام دهند در حالیکه کاملاً اشتباه است. شما برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو باید از تمرینات هوازی استفاده کنید. مثل تمرینات دویدن ، پیاده روی تند ، دوچرخه ثابت ، تردمیل و...

 
 

 

 

 

 

 

البته انجام ورزش های شکم نیز لازم است اما در درجه دوم اهمیت قرار دارد. در واقع برای آب کردن چربی های شکم باید 3 کار را همزمان انجام داد که در ادامه مطلب بیشتر آنها را توضیح میدهیم.

 

شرایط در ادامه ی مطلب....

 

(عضویت یادتون نره)



javahermarket

ادامه مطلب...

تاریخ: چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط صابر

 
 
گاهي بعد از گذشت مدت كوتاهي از مصرف يك وعده غذايي كامل باز هم احساس گرسنگي مي‌كنيم. بعضي از ما شايد اين ميل شديد به غذا خوردن را بگذاريم به حساب اعصاب خرابمان يا علاقه زيادمان به غذا خوردن....

6 دليل سير نشدن و 1 دليل سير شدن

اما متخصصان تغذيه مي گويند برخي ترکيبات غذايي مي توانند سر بدن را کلاه بگذارند! يعني بدنمان بعد از خوردن آن ترکيبات غذايي نمي فهمد که واقعا سير شده يا نه. اين نوشته را بخوانيد تا منظور متخصصان تغذيه را متوجه شويد.

 
دلایل در ادامه ی مطلب...
 
 
(عضویت یادتون نره)


javahermarket

ادامه مطلب...

تاریخ: دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط صابر

دکتر مهران محسنی در گفتوگو با ایسنا، افزود: میزان بالای قند نوشابهها همچنین موجب تغییر رژیم غذایی به سمت مصرف بیشتر مواد قندی میشود.

وی ترکیبات فسفات موجود در نوشابهها را بزرگترین آسیب این نوشیدنی پرطرفدار دانست و افزود: مصرف نوشابه به همراه غذا، موجب دفع کلسیم میشود که در بلند مدت به بافت استخوانی آسیب میزند.

وی دوغ را بهترین جایگزین مصرف نوشابه و سالمترین نوشیدنی بعد از آب عنوان کرد و اظهار داشت: این نوشیدنی مغذی و پرفایده، دارای مقادیر بالایی از کلسیم است.

این عضو هیات علمی گروه کنترل غذا و داروی دانشکده داروسازی کاهش هیجان و آرامش را از حالتهای مفید بعد از مصرف دوغ نام برد و تصریح کرد: نوشیدن دوغ موجب ورود آب فراوان و همچنین انتقال املاح و ویتامینهای شیر به بدن میشود.

محسنی، ماء الشعیرها و دلسترها را به عنوان نوشیدنیهای مفید عنوان کرد و افزود: این نوشیدنیها حاوی مقادیر زیادی ویتامین و املاح هستند.

وی نوشیدن ماء الشعیر و دلستر را برای افراد مبتلا به انواع سنگهای کلیه توصیه و اظهار کرد: نوشیدن این مایعات موجب دفع مکرر مایعات از کلیه شده و این امر به خودی خود مانع از تشکیل سنگ کلیه میشود.

 

(عضویت یادتون نره)




تاریخ: دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط صابر

بسیاری از مردم کمبود فعالیت بدنی و مصرف غذاهای آماده و پرچرب را از مهمترین عوامل ابتلا به چاقی در سراسر جهان میدانند.
اما آخرین تحقیقات نشان داده است فاکتورهای دیگری در زندگی مدرن امروز مانند کنترل دمای داخل خانه و میزان ساعات خواب نیز در این میان نقش مهمی بازی میکنند.
دکتر سیمونا بو و همکارانش در دانشگاه تورین ایتالیا زندگی هزار و 300 فرد میانسال را به مدت 6 سال متوالی به دقت تحت نظر قرار دادند.
در این مطالعات مشخص شد تعدادی از عوامل دیگر غیر از غذا و فعالیت بدنی در ابتلای یک فرد به چاقی موثر است. برای مثال به ازای هر یک ساعتی که یک فرد در طول روز میخوابد احتمال ابتلا به چاقی نزدیک به 30 درصد کاهش پیدا میکند.
فاکتور مهم دیگر دمای داخل خانه بود. دانشمندان متوجه شدند افرادی که دمای خانه خود را در فصول پائیز و زمستان کمتر از 20 درجه سانتیگراد نگاه میدارند با احتمال دو برابر کمتر از افرادی که دمای خانه خود را بسیار بالا میبرند دچار چاقی میشوند.
محل غذا خوردن هم در این میان بیتاثیر نیست. هر چه قدر یک فرد تعداد دفعات بیشتری در طول یک هفته در رستوران غذا بخورد به همان اندازه بیشتر از دیگران ممکن است دچار اضافه وزن شود.
آلیسون در توضیح علت تاثیر دمای خانه در وزن انسانها گفت: هر چه محیط خانه سردتر باشد بدن باید تلاش بیشتری برای گرم کردن خود انجام دهد و بیشتر چربی بسوزاند. همین موضوع به ظاهر ساده میتواند به کاهش وزن شما کمک کند. بیخوابی نیز باعث تغییر در میزان ترشح هورمونهای بدن شده و باعث میشود مردم بیشتر به سمت خوردن و آشامیدن سوق پیدا کنند.
رواج مصرف داروهای ضد افسردگی و افزایش میزان آلودگیهای شیمیایی که به نوبه خود در تغییر فعالیتهای هورمونی بدن نقش دارند از دیگر عوامل بروز چاقی در میان مردم جهان است.

 

(عضویت یادتون نره)




تاریخ: دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط صابر

مصرف تزریقی داروی نیفدیپین خطرناک است
مركز ثبت و بررسي عوارض ناخواسته داروهاي وزارت بهداشت در اطلاعيهاي نسبت به طرز استفاده از داروي خوراكي نيفديپين هشدار داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری نظام پرستاری، بر اساس اعلام مرکز ثبت و بررسی عوارض ناخواسته داروهای وزارت بهداشت، با توجه به گزارش ارسالي به مركز ADR مبني بر اشتباه در مصرف داروي خوراكي نيفديپين، به صورت تزريقي، به اطلاع مي رساند كه اين فرآورده در فهرست دارويي رسمي كشور به اشكال خوراكي كپسول 10 و 30 ميلي گرمي، قرص 10 و 30 ميلي گرمي، كپسول آهسته رهش 20 ميلي گرمي و قرص آهسته رهش 20 ميلي گرمي موجود است و اين اشكال مطلقاً نمي بايست به صورت تزريقي مورد استفاده قرار گيرد.

متأسفانه در گزارش ارسالي از مركز ثبت و بررسي عوارض ناخواسته داروهاي ذكر شده است كه محتويات داخل كپسول خوراكي نيفديپين در سرنگ كشيده شده و به صورت تزريقي براي كاهش فشار خون بيمار مورد استفاده قرار گرفته است كه اين امر به هيچ وجه پايه علمي ندارد و ميتواند عواقب خطرناكي براي بيمار داشته باشد.

يادآور ميشود كه مصرف فرآوردههاي دارويي به روشهاي غير مجاز ممكن است منجر به عوارض جبران ناپذير براي بيمار شود، لذا همواره لازم است راه مصرف يك فرآورده متناسب با موارد به تاييد رسيده توسط شركت سازنده باشد.

 

(عضویت یادتون نره)




تاریخ: جمعه 6 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط صابر

javahermarket

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 100783
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

javahermarket